רוויט 2021 הגיע קבלו את 10 החידושים הטובים ביותר

Revit 2021 כבר כאן! החידושים במאמר זה מתמקדים בעיקר בחידושים האדריכליים (הנלמדים בקורס רוויט במרכז ההדרכה ארכיטקטוב במסגרת הקורס). להלן עשרת החידושים המרעננים ביותר בגרסת רוויט 2021

1 – קירות מלוכסנים

משתמשים מבקשים תכונה זו כבר שנים! בחר קיר ושנה את פרמטר ה- Cross-Section ל- Slanted. כאשר הפרמטר חתך מוגדר מלוכסנים, הפרמטר זווית מאנכי הופך לזמין. כפי שניתן לראות, זווית חיובית תטה לצד החיצוני ואילו זווית שלילית תטה את הקיר לצד הפנימי. כמו כן, ניתן להגדיר חלונות ודלתות המתארחים בקירות משופעים כך שיתאימו למדרון הקיר. כשבוחרים חלון או דלת, הפרמטר ‘כיוון’ יופיע.

2- קישור לתמונות PDF ו- RASTER

שילוב תמונות ב- Revit היה מאכזב מאוד בגרסאות הקודמות. ניתן לייבא תמונות בלבד, כלומר שהן הופכות את הקבצי עבודה בעלי נפחים יותר גדולים. Revit 2020 הביא את הבושרה לייבא PDF אך עדיין, לא ניתן לבצע קישור לקבצים. ב-Revit 2021 ניתן כעת לקשר ל- PDF ולתמונות! תוכלו למצוא את כלי קישור PDF ו- Link Image בכרטיסייה הוספה. תהליך הקישור כמעט זהה לייבוא, למעט התמונות או קובצי ה- PDF לא ייכללו בקובץ Revit עצמו. זה יאפשר לך לשמור על הדגמים שלך קלים ונקיים. קשר תמיד קבצים, לעולם אל תייבא אותם. בתפריט נהל קישורים תמצאו כעת כרטיסיות ל- PDF ותמונות. ניתן לטעון מחדש קובץ או לשנות את הנתיב שנשמר.

3 – תכנון גנראטיבי

עיצוב כללי הוא נושא “חם” כבר כמה שנים. עם Revit 2021, זה עכשיו חלק בלתי נפרד מהמידול! תוכלו למצוא את הכלי בלשונית הניהול. Revit יפיק את המחקרים. זה לוקח קצת זמן להשלים את התהליך. בסיום התהליך Revit תציג תצוגה מקדימה של הפתרונות שנוצרו. לאחר שנבחר באחת מהאופציות, נלחץ על צור רכיבי Revit. משפחות אמורות להיווצר כך שיתאימו למחקר שנבחר.

4- שיפור פקודת ROTATE לתגים

בגרסאות קודמות של Revit, כיוון התגים היה מוגבל לאופקי או אנכי. הם לא יכלו להתאים לזווית הסיבוב של האלמנט המשויך. ב- Revit 2021, תגים יכולים כעת להתאים לזווית הסיבוב של אלמנט. בתוך משפחת תגיות ניתן להפעיל את האפשרות סיבוב עם רכיב. כאשר תיבה זו מסומנת, התג יסתובב יחד עם האלמנט המשויך. כאשר הוא נטען בפרויקט, התג יתאים לערך הסיבוב.

קורס רוויט בארכיטקטוב מכיל את החידושים נלמדים מידי שנה הקליקו למידע נוסף

5- מסנני צפייה בתצוגה

בגרסאות קודמות של Revit, היה צריך להסיר לחלוטין מסנן מהתצוגה אם אינך רוצה יותר את האפקט. אם שינית את דעתך ורצית להחזיר את המסנן, היית צריך להגדיר ידנית את הדילוגים מחדש וזה היה בזבוז של זמן. ב- Revit 2021, כעת יש אפשרות להפעיל או לבטל את המסנן בתצוגה מבלי שתצטרך להסיר אותו כל פעם מחדש.

6- חיתוך החללים הריקים במשפחות

כעת ניתן להחליף את הנראות של חלל בתוך המשפחה. כאשר נבחר הריק בתוך משפחה, הגדר פרמטר כן / לא ל”חתך גיאומטריה “. בדרך זו, ניתן להפוך את הריק לפעיל או לא פעיל ברגע שהמשפחה נטענת בדגם שלך.

7- שורות רצועות לתזמונים (בתצוגה מקדימה)

ב- Revit 2020.1, Autodesk הציגה את תכונת השורות המופשטות, מה שהפך אותה לנעימה יותר בעיניים שנדמיין את לוחות הזמנים. עם זאת, תכונה זו לא עבדה כאשר לוחות הזמנים הונחו על גיליונות. השינוי 2021 הורחבה תכונת הפשטות השורה כך שתיכלל בגליונות עריכה בדפוס. כמו כן, כעת תוכלו לבחור באיזה צבע תרצו להשתמש. ניתן למצוא תכונה זו בתפריט המראה של לוח הזמנים. בדוגמה למטה, בחר צבע והמיקום של השורה הצבעונית הראשונה. לאחר מכן הפעל את התכונה פסים שורות בגיליונות.

8- רינדור ריאליסטי בזמן אמת

תכונות ההדמיה של Revit דיי מועטות ביכולות כשמשווים לפלאגינים מדהימים כמו Enscape ו-Lumion ואוטודסק עבדה קשה כדי לתקן זאת. עדכונים אחרונים הביאו תכונות חדשות כדי להפוך את ההדמיות בתןכנה למעט טובות יותר. בשינוי 2020.2 הוצג מצב Fly. בשינוי 2021, הסגנון החזותי הריאליסטי החדש כעת טוב יותר בהרבה. הדרך הטובה ביותר לדמיין את הדגם שלך היא עדיין להוריד את Enscape.

9- מסך הבית המחודש

Revit יקבל את פניך עם מסך בית חדש לגמרי. למעשה תוצג תפריט שישאל באיזה סוג סביבת עבודה אתה רוצה להשתמש. “סביבת עבודה” פירושה פשוט שכרטיסיות וכלים מסוימים ייסגרו עם פתיחת Revit.

10- שיפור יכולות BIM 360

שילוב הענן שופר מאוד בגירסאות האחרונות של Revit. כעת תוכל לגשת לדף BIM 360 לפרויקטים בענן שלך ישירות מתוך ה- Revit.

אלו כל החידושים בגרסת 2021 בכל הנוגע לקטגוריה האדריכלית. תוכלו לקרוא עוד על קורס רוויט ולהגיע לשיעור חינם וללא התחייבות בכדי שתכירו את התוכנה בגרסה העדכנית ביותר עם כל החידושים.

בואו לשיעור ניסיון חינם וללא התחייבות!

קורס אוטוקאד וידיאו

קורס רוויט וידיאו

SILVER

₪790 / 3 חודשים

מלאו את הפרטים ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם להשלמת התשלום. 

GOLD

₪1,290 ₪890 / 12 חודשים

מלאו את הפרטים ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם להשלמת התשלום.

PLATINUM

₪1,790 ₪1,290 / 12 חודשים

מלאו את הפרטים ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם להשלמת התשלום.

PLATINUM

₪1,290 / 12 חודשים

מלאו את הפרטים ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם להשלמת התשלום.

GOLD

₪890/ 6 חודשים

מלאו את הפרטים ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם להשלמת התשלום.

SILVER

₪590 / 3 חודשים​

מלאו את הפרטים ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם להשלמת התשלום.