צרכנות חדשה – קורסים אונליין בתקופת הבידוד

צרכנות חדשה - קורסים אונליין בתקופת הבידוד 1

אף אחד לא חזה ששנת 2020 תגרום לשגרה חדשה בעולם כולו, כזו שאף אחד לא ציפה ויחל לה. האופן שבו חיינו ישתנו מקצה לקצה בגלל גורם אכזרי ובלתי נראה הנמצא בכל מקום גלוי ובכל פינה חשוכה והמשפיע באופן קיצוני על התנהגותנו, ומחשבותינו על הרגע הנוכחי ועל היום שאחרי מחר.

מיליוני עסקים ברחבי העולם בכלל, ומרכזי הדרכה בפרט חייבים להיכנס למודעות ומציאות חדשה ולשנות את האופן בו צרכנו עד היום קורסים במתכונת של לימוד פרונטאלי. הסיטואציה בה אנו נמצאים דורש מאיתנו שינוי וחשיבה מחדש מחוץ לקופסא, כי כל תרבות הצריכה עומדת להשתנות בתקופה הקרובה ותשפיע על האופן בו נצרוך כל דבר בשנים הקרובות.

כבר במשך תקופה שעולם ההדרכות נשאר עדיין כמקום הנותן שרות במתכונת “פרימיטיבית” של כיתת לימוד ומדריך, ובאמת נשאלת השאלה הזו המון זמן, האם תרבות צריכה זו יכולה להישאר לנצח?

המושג “העולם שייך לצעירים” כנראה שמהדהד אצל כולנו כבר מזה שנים, קצב הצמיחה של הטכנולוגיה, כמות הסטרטאפים המתרבים ברחבי העולם לפיתוח מגוון אינסופי של פלטפורמות. אינטרנט ומחשבים שכבר מזמן חושבים הרבה יותר מהר מאיתנו, מתקדמים הרבה יותר מהר מאיתנו, ואנחנו… לא נישאר בני 20 לנצח, כך שהרצון שלנו  להשיג או להדביק את הטכנולוגיה לא ייגמר לעולם, כי הכל מתקדם בקצב מסחרר ולנו האנושות אין סיכוי אף פעם להדביק את הפערים האלו במהלך חיינו. לכן חשוב לצרוך את מה שבאמת הכי חשוב בכדי לפתח ולהתפתח כל אחד בתחומו.

שנת 2020 התחילה כמו עוד שנה מקודמותיה, שנה טובה ופעילה כלכלית הכל זרם, אבל חודש מרץ ייזכר לדורות הבאים כהחודש ששינה את הפני האנושות כולה. ישראל, מרץ 2020 הכל פתאום “נעצר”. וירוס בלתי נראה שיתק את העולם וגרם לכולנו להביט אל תוך עצמנו, על עתיד גורלנו, ואנו באמונה גדולה שהכל יחזור להיות כמו מקודם.

שאלות רבות נשאלות, ואחת השאלות החשובות היא: האם בכלל אנחנו רוצים שהכל יחזור להיות כמו קודם?

כמרכז הדרכה הפעיל כמעט עשור והמייצג את חברת אוטודסק העולמית בישראל, נוכחתי להבין שעסק המשמש כמרכז הדרכה חייב בית משל עצמו. חייב מקום בו יכול לארח לקוחות בתחומי עניין שונים, לייצר דיון, לייצר אינטראקציה ולשאול שאלות, לכן זה עדיין כל כך רלוונטי שמרכזי הדרכה חייבים להמשיך ולשמר את הפלטפורמה “הפרימיטיבית”. אבל סדר יום חדש של תרבות צריכה עומד להשתלט עלינו בימים אלו בתוספת “העולם שייך לצעירים”. כל זאת לא השאיר אותי אדיש ונאלצתי לעשות התאמות עסקיות נקודתיות עד יעבור זעם.

נכון זה קשה, אבל חייבים להתעשת ולעשות את מרבית המאמצים בכדי לשמר את הלקוחות הנאמנים ולאפשר קו פתוח לכל אחת ואחת וזאת בכדי להיות רלוונטי.

קורסים אונליין הפכו פתאום להיות דבר שבשגרה, ואין ספק שזו הדרך הנכונה כרגע לצרוך ידע חדש וזאת רק בכדי לא להישאר תקועים מאחורי כולם וכמובן לא לבזבז את הזמן המיוחד הזה שנוצר לנו.

אנו בארכיטקטוב עושים את מירב המאמצים בתקופה המאתגרת ביותר בחיינו, לאפשר לקהל הרחב לצרוך קורס אוטוקאד אונליין, קורס רוויט אונליין ובעתיד גם קורסים בתחומי עניין נוספים במתכונת אונליין, וזאת לא בכדי להחליף את ה”פרימיטיביות”, אלה לאחר שהכל ייגמר נהיה מוכנים בקליק להגיע לקהל יעד הרבה יותר רחב, לאפשר לאלו שקשה להם להגיע למרכזי ההדרכה לצרוך קורסים מהבית ובכך גם לשמור על ערכי הקורסים בכיתות הלימוד ובמקביל לתמוך בכל אלו הנמצאים בבתים.

אז דעו לכם שאנו פה בשבילכם עובדים סביב השעון בכדי לספק לכם עתיד קרוב מלא תכנים של קורס אוטוקאד אונליין, קורס רוויט אונליין ועוד מגוון קורסים ותכנים מעולם ה-BIM.

ביחד נעבור את זה – צוות ארכיטקטוב

בואו לשיעור ניסיון חינם וללא התחייבות!

קורס אוטוקאד וידיאו

קורס רוויט וידיאו

SILVER

₪790 / 3 חודשים

מלאו את הפרטים ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם להשלמת התשלום. 

GOLD

₪1,290 ₪890 / 12 חודשים

מלאו את הפרטים ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם להשלמת התשלום.

PLATINUM

₪1,790 ₪1,290 / 12 חודשים

מלאו את הפרטים ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם להשלמת התשלום.

PLATINUM

₪1,290 / 12 חודשים

מלאו את הפרטים ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם להשלמת התשלום.

GOLD

₪890/ 6 חודשים

מלאו את הפרטים ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם להשלמת התשלום.

SILVER

₪590 / 3 חודשים​

מלאו את הפרטים ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם להשלמת התשלום.